CDT > Predavači
Predavači
Predstavljamo vam sertifikovane konsultante koji su brižljivo birani prema iskustvu i znanjima kojima mogu da doprinesu uspešnoj digitalnoj transformaciji MSP-a i koji su prošli specijalističku obuku koju je organizovao Centar za digitalnu transformaciju Privredne komore Srbije (PKS), u saradnji sa Nemačkom organizacijom za međunarodnu saradnju (GIZ) i Austrijskom privrednom komorom (WKO).


Vladimir Mladenov
Diplomirani Ekonomista i Master Politikolog, sa preko deset godina iskustva u Digitalnom marketingu. Radio kao Specijalista za E-commerce u kompanijama NELT i Webcentric, Rukovodilac online radnje i digitalnog marketinga u kompaniji Keprom i Izvršni Direktor u agenciji za digitalne komunikacije GOviral. Uža specijalnost su mu društvene mreže i E-commerce. Jedan je od pionira u Srbiji u korišćenju društvenih mreža u profesionalne svrhe. Oglašavanjem na Facebook-u i Google-u se bavi od 2008. godine, kao i kreiranjem kompanijskih i organizacionih stranica i grupa, vođenjem digitalnih kampanja, analitikom i analizom rezultata.
Jovana Ilijašević
Jovana svoj fokus stavlja na optimizaciju poslovanja i inoviranje proizvoda i usluga. Po završenim master studijama na Fakultetu organizacionih nauka imala je prilike da radi za međunarodne korporacije iz oblasti IT-a ali i za lokalne sistem integratore gde je vodila neke od prvih Cloud i IoT projekata u Srbiji. Iskustvo u optimizaciji i automatizaciji poslovnih procesa je stekla kroz rad sa korisnicima iz telko, finansijskog i proizvodnog sektora. Zalaže se za osnaživanje žena u IT-u i žensko preduzetništvo. Bavi se istorijskim evropskim mačevanjem i ne boji se dobre borbe.


Marijana Agić-Molnar
Marijana Agić-Molnar, Diplomirani ekonomista, Master (oblast: Marketing), MBA Marketing strateg & data strateg– ekspert za otkrivanje poslovnih šansi iz raspoloživih podataka koristeći nauku o podacima. Pomaže kompanijama da podatke kojima raspolažu pretvori u mogući izvor prihoda i kapital. Konsultant najuspešnijim tržišno orijentisanim kompanijama u regiji u njihovim strateškim & marketing odlukama baziranim na razumevanju tržišta i potrošača: The Coca-Cola Company (dobila nagradu za strateške uvide o potrošaču), Ahold-Delhaize, Nelt, Carlsberg, Molson Coors, Bambi, Telenor, Vip, Raiffeisen bank, Banca Intesa, Erste bank, Regional Cooperation & Council, CEFTA…
Dario Daničić
Dario je magistrirao ekonomiju na Ekonomskum fakultetu u Beogradu. Poseduje više od 20 godina radnog iskustva na poslovima upravljanja finansijama, finansijskog planiranja, strateškog poslovnog savetovanja, te razvoja i unapređenja poslovanja malih i srednjih preduzeća. Veći deo svoje karijere proveo je radeći na projektima vodećih međunarodnih organizacija poput Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID), Svetske banke (WB), Programa razvoja Ujedinjenih nacija (UNDP), Švajcarske agencije za razvoj i saradnju (SDC). Poseduje bogato iskustvo kao management consultant u radu sa preduzećima iz različitih sektora.

